Nielseni uuring: esimeses kvartalis laeti 42% turu kõneajast Elisa kõnekaartidele
Uuringufirma Nielseni uuringu kohaselt laeti esimeses kvartalis 42% Eesti kogu kõnekaardi turu kõneajast Elisa kõnekaartidele, mis on Eestis enim kasutatavad.
Elisa erakliendiüksuse ja juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on turu suurima kõneaja laadimise taga klientide rahulolu Elisa hindade ja teenuse kvaliteedi osas. Hiiepuu sõnab, et inimesed eelistavad jätkuvalt Elisa kõnekaarte, kuna Elisa pakub kiiret ja kvaliteetset internetti ning soodsaid teenuspakette. „Kõnekaardi puhul saab klient igal kuul valida enda vajadustest lähtuvalt uue paketi või internetipileti ja kuna kõnekaardi kasutamiseks pole vaja lepingut sõlmida, siis on see populaarne ka noorte seas.“
Elisale kuulub Eestis kaks kõnekaartide brändi: Eesti turul suurima kliendibaasiga ZEN ja Elisa kõnekaart. Nimetatud kaartidele laeti käesoleva aasta esimeses kvartalis kokku 42% tervest Eesti kõnekaardi turu kõneajast. Sellest ainuüksi 27,3% laeti Elisa ZEN kõnekaartidele.
Uuringus osalenud ZEN kliendid on toonud välja, et kasutavad antud kõnekaarti soodsate pakettide tõttu, kus ühe kindla tasu eest saab kasutada piiramatult internetti, helistada ja saata sõnumeid. Kõnekaartide kasutajad on toonud välja, et eelistavad kõnekaarti lepingulise teenuse asemel, sest sellega puuduvad lepingulised kohustused ning kõik kulud on kliendi kontrolli all.
Kliendid eelistavad kõnekaarti kui makselahendust, sest see aitab hoida kulusid kontrolli all ning pakub vabadust. Igaüks saab ise valida, kui palju kõneaega iga kuu kaardile laeb või ei lae üldse, sest ka sellisel juhul on klient endiselt kättesaadav.
Nielseni uuring on koostatud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüginumbrite alusel.