Vajad abi?
Kuidas aktiveerida kõnekaart?
Võta ZENi stardipakist SIM-kaart ja paigalda see telefoni.
Lülita telefon sisse ja sisesta esialgne PIN-kood 1234.
Aktiveeri oma uus ZEN, helistades mis tahes numbrile.
Võta vabalt, ZEN ongi kasutamiseks valmis!
Hoia SIM-kaardi raam alles, sest sellele on kirjutatud PIN- ja PUK-koodid, mida võib vaja minna, kui oled SIM-kaardi kogemata lukustanud.
ZEN kõnekaarti saad aktiveerida stardika pakendil märgitud kuupäevani.
Kui kaua minu kõnekaart kehtib?
Kõnekaardi kehtivusaega saad kontrollida ZENi iseteenindusest veebilehel minu.zen.ee.
ZEN kõnekaardil kehtib 6+1 reegel. Helistada saad 6 kuud pärast viimast kõneaja laadimist, seejärel saad 1 kuu kõnesid ainult vastu võtta.
7 kuu jooksul pead tegema ühe vähemalt 3 € kõneaja laadimise. Seda ka juhul, kui sul on veel kasutamata kõneaega. Muidu kaotavad 6 + 1 kuu möödudes kehtivuse nii sinu mobiilinumber kui ka kasutamata kõneaeg.
Kuidas saan kontrollida konto seisu?
Kui palju sul on alles kõneaega, saad kontrollida ZENi iseteenindusest veebilehel minu.zen.ee.
Kuidas saan teada PUK-koodi?
Oma PUK-koodi näed ZENi iseteeninduses veebilehel minu.zen.ee.
Mida teha, kui mul ei õnnestu tellida pakette ja netipileteid?
Siin võib olla väga erinevaid põhjuseid:
- Kontrolli, kas sinu kõnekaardil on piisavalt raha ja vajadusel laadi juurde. Kõige kiirem ja mugavam on mõlemat teha ZENi iseteeninduses.
- Kui tellid netipiletit SMSi teel, siis kontrolli, kas märksõna on õigesti kirjutatud. No küllap on, aga nii igaks juhuks 😊
- Vahel juhtub ka, et ZENi kasutajad üritavad tellida Elisa kõnekaardi pakette või netipileteid. Telli ikka ZENi omi!
- Või on su kõnekaart aegunud? Jällegi, info leiad ZENi iseteenindusest.
- Kui oled ZENi kasutanud juba nii 5 aastat või kauem, võib põhjuseks olla, et kasutad siiani ZENi vana hinnaskeemi. Siis on küll äärmine aeg oma ZENi uuendada. Seda saad ise teha, kui valid oma telefoni klaviatuuril teenuskoodi *135*62# ja helistad. See on tasuta ja automaatselt hakkavad kehtima kõik tänase ZENi võimalused - nii soodsam kõne hind kui ka võimalus tellida pakette ja netipileteid. Samas kaotavad uude hinnaskeemi liikumisel kehtivuse kõik vana skeemi boonused.
Mida teha, kui sinu SIM-kaart kaob või varastatakse?
Kui peaksid oma ZENi SIMist mingil põhjusel ilma jääma, näiteks kaotad oma telefoni, siis tea, et oma ZENi mobiilinumbri saad siiski säilitada. Pöördu lihtsalt lähimasse Elisa esindusse, kust saad endale sama numbriga uue SIMi. Uus SIM-kaart maksab 3,05 € (sisaldab käibemaksu 22%). Et teenindaja teaks, et just sina selle numbri omanik oled, pead teadma oma klienditeeninduse salasõna (selle saad endale luua ZENi iseteeninduses minu.zen.ee) või kahte viimast korda, mil oma kõnekaardile kõneaega laadisid.
Mida teha, kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust?
Võta meiega ühendust klienditeeninduse telefonil 6 600 600. Vastame sulle E-R 08.00-21.00; L-P ja riigipühad: 09.00-17.30
Parima klienditeeninduse tagamiseks võidakse kõne salvestada. Kõnele kehtib hinnapaketi järgne tariif.