Uudised

Hoiame jätkuvalt kõnekaardi turuliidri positsiooni

26.05.2017

Uuringufirma Nielsen värskelt avaldatud uuringust selgub, et Eesti kõnekaardituru liider on jätkuvalt Elisa, kelle ZEN ja Elisa kõnekaardid moodustavad 44,1% turuosast. Turuliidri positsiooni kinnitab ka fakt, et 43,3% kõnekaardi ostjatest otsustab turuliidri positsiooni hoidva Elisa kõnekaartide kasuks.

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul aitab turuliidri positsiooni hoidmisele kaasa kasutajate rahulolu teenusega. „Viisime ZEN kõnekaardi kasutajate seas läbi küsitluse, kus selgus, et 97,9% vastanutest olid teenusega rahul. Kõrge rahuloluprotsent näitab, et pakume klientide ootustele ja vajadustele vastavat teenust, mis omakorda aitab hoida turuliidri positsiooni.“

Hiiepuu sõnul liigub trend küll selles suunas, et üha enam kliente eelistab lepingulist teenust, kuid kõnekaardid pole sellest hoolimata kadumas: „Kõnekaartidele on selgelt välja kujunenud kasutajaskond. 48,9% ZEN klientidest tõi välja, et eelistavad kõnekaarti, kuna nii puuduvad neil püsikohustused ja nad saavad kõneaega laadida just siis, kui ise soovivad ning maksavad teenuse eest nii palju nagu parasjagu vaja on.“

„ZEN ja Elisa kõnekaardi teevad klientide jaoks atraktiivseks piiramatu kiirusega internet, võimalus piiramatult sõpradega rääkida ning säästlikud ja individuaalseid kasutamisharjumusi arvestavad teenuspaketid,“ põhjendas Hiiepuu Elisa kõnekaartide populaarsust ja kliendirahulolu.

Elisale kuulub kaks kõnekaardi brändi: Eesti turu edukaim kõnekaart ZEN ja Elisa kõnekaart.

Nielseni uuring on kokku pandud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüginumbrite alusel. 

Tagasi nimekirja