Teised pangalaadimise võimalused

Lae alati pangast - nii on kõige mugavam!

Pane tähele! Enne kui asud oma ZENi laadima, peab see olema aktiveeritud! Aktiveeri oma uus ZEN, helistades mistahes numbrile.

Lae helistamisega

Eelnevalt on vaja korra käia oma internetipangas ja määrata summa, mis kantakse Sinu Zen kõnekaardile iga kord, kui helistad sellele lühinumbrile. Kui internetipangas käidud ja summa määratud, piisab laadimiseks vaid ühest kõnest.

Kui oled SEB klient, helista kõneaja laadimiseks lühinumbrile 15400

Mingit teadet edastama ei pea, kõneaeg laekub automaatselt Sinu Zen kõnekaardile.

Viitenumbri uurimiseks helista teenuskoodile *135*59#.

Alates 9. juunist, 2016 ei saa enam Swedbanki lühinumbri 13400 kaudu kõneaega laadida. Jätkuvalt mugavaks kõneaja laadimiseks soovitame sõlmida pangas kõneaja laadimiseks püsikorralduslepingu.

Laadimine pangas, internetipangas või püsikorraldusega

Lihtsaim ja mugavaim viis kõneaja laadimiseks on teha seda läbi panga. Selleks, et kõneaeg olulisel hetkel kunagi otsa ei saaks, soovitame sõlmida püsimaksekorralduse. Vajaliku lepingu kõneaja laadimiseks saad teha nii oma internetipangas kui pangakontoris.

Panga kaudu kõneaja laadimisel märgi alati saajaks Elisa Eesti AS. Oluline on teada oma kõnekaardi viitenumbrit. Seda näed, kui trükid telefonil *135*59#

Vali siit endale sobib pangakonto:

  • Swedbank EE592200221023535360
  • SEB Pank EE651010220034128016
  • Nordea EE401700017001943816
  • Danske Bank EE363300333444430000
  • LHV EE487700771001209375

*Näide (Swedbank)

Makse saaja: Elisa Eesti AS

Arvelduskonto: EE592200221023535360

Viitenumber: 561234567