Uudised

Nielseni uuring: Elisa kõnekaardi valib täna 43% klientidest

10.10.2016

Uuringufirma Nielsen viimatise uuringu kohaselt valib Elisa kõnekaardi 43% uutest klientidest. Samuti laevad kliendid uuringu alusel raha enim Elisa kõnekaartidele, mis näitab, et Elisa kõnekaardid on Eestis enim kasutatavad.

Uuringufirma Nielseni uuring näitas ka seda, et kõnekaardile raha laadimistest on Elisa osakaal koguni 44%.

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul näitavad uuringufirma Nielseni tulemused, et Eesti turu selgelt kõige eelistatuimad kõnekaardid on Elisal. „Uuring näitas, et enim raha laetakse Elisa kõnekaartidele, mis on selge märk sellest, et just Elisa kõnekaarte kasutatakse reaalselt kõige rohkem,“ tõi Andrus Hiiepuu välja Elisa kõnekaardi märkimisväärse ülekaalu Eesti turul.

Hiiepuu märkis, et kuigi kõnekaardi turg pole enam see, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada ja kliendiarvu hoida. „Kõnekaardi puhul tundub siiski hetkel sisu olevat olulisem kui vorm – Elisat eristavad siin pakutavad internetilahendused ja ZENi paketid, mis on silma jäänud ka kõnekaartide tarbijatele,“ lisas Andrus Hiiepuu.

Kuigi üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole Andrus Hiiepuu sõnul kõnekaardid turult kuhugi kadumas: „Neid ostetakse pidevalt ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt. Huvitav on samas ka asjaolu, et paljud meie kliendid on ZENi kasutanud aastaid põhinumbrina ning hoopiski juhuslikumad kasutajad on vähemuses.“

Nielseni uuring on kokku pandud juuli ja augustikuu kõnekaardi edasimüüjate müüginumbrite alusel.

 

Tagasi nimekirja