Uudised

Eesti-Soome ühtne teenuslahendus tõstis ZENi klientide internetitarbimist pea 40 korda

09.09.2016

Elisa poolt turule toodud kahes riigis kehtiv Eesti-Soome teenuslahendus tõstis kõnekaardiklientide mobiilse interneti tarbimist sel suvel Soomes pea 40 korda. 

„Uudne lähenemine, kus ZEN kõnekaardi klient saab kasutada ühe lahenduse sees mobiilset internetti nii Eestis kui ka Soomes, kasvatas võrreldes kevadega suvist interneti kasutamist Soomes koguni 40 korda,“ tõi Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu välja uue lahenduse tugevused.  

Hiiepuu sõnul kasutavad tarbijad Eesti-Soome ühtset teenuslahendust FINEST meie naaberriigis Soomes peamiselt koju helistamiseks ning sõprade, tuttavatega suhtlemiseks. „Valdav osa mobiilse interneti kasutusest läheb sotsiaalmeedias olemisele. Tehakse tavapäraseid tegevusi – laetakse üles pilte ja videoid, et jagada sõpradega muljeid ja elus toimuvat,“ andis Andrus Hiiepuu ülevaate klientide lemmiktegevustest sotsiaalmeedias. „Populaarne on neti kasutus ka autoga ringi sõitmisel. Näiteks kasutavad kliendid mobiilirakendust Waze, mis aitab kliendil Soomes õigesse sihtkohta jõuda.“

FINEST paketiga on ühe kuutasu sees kõned Soomes ja Eestis, piiramatu kiirusega internet ja sõnumid. Teenus on välja töötatud neile klientidele, kes reisivad tihti Soome ja Eesti vahel ning soovivad kodustega pidevalt suhelda. Ühtne lahendus aitab hoida kulud kontrolli all, kuid samas kasutada nutitelefoni kõiki võimalusi sarnaselt koduga.

ZEN kõnekaardi kliendil, kes ei kasuta ühtset teenust, on veel lisaks võimalus kasutada Soomes päeva, nädala või kuu internetipiletit.

Vaata järgi: www.zen.ee/finest

Tagasi nimekirja